I may be bad, but I´m perfectly good at it.

 
Märker verkligen nu när jag laddar upp bilder att det är äckligt stor skillnad från när man tar med telefonen och kameran. Så kameran måste fan hänga med oftare. Den är ju som ändå väldigt liten och kompakt och tar bra bilder. Så jag vet faktikst inte varför jag inte använder den! 
 
Idag har jag väl inte gjort allt för mycket. Var på jobbet två gånger, och drack té och pratade med fina vänner och roliga kollegor. Sen var vi in i studion, denna gång var det inte jag som fick spela, men jag fick lyssna på väldigt duktiga grabbar. Åh, vad jag älskar musiken! 
 
Sitter även och taggar mitt allra sista bluebird som kommer att ske om ganska precis en vecka. Det kommer att bli så roligt, speciellt nu när vi får med Emil och Tobbe så att vi får spela upp lite själva innan vi börjar och bli indelade i grupper. Det som jag längtar allra mest till, det är att få visa upp mina nya (väldigt gamla) saxofon till Tomas. Min alldles egna Selmer SA 80. Som är så otroligt fin och gör det bästa soundet ever. 

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback