Åh, vad jag älskar dig!

Fick ett så fint sms idag!! Så var bara tvungen att dela med mig av det! <3


Glad alla hjärtans dag bästis! ❤❤ du ska veta att jag älskar dig enormt mycket och du betyder ap mycket för mig. Vi stöttar varandra i varje motgång vi stöter på och trots att det går flera månader mellan vissa gånger som vi ses så är det alltid som om vi sågs dagen innan! Du gör mig otroligt glad och jag uppskattar dig jätte jätte mycket! Förstå att du är värdefull och låt INGEN säga att du inte är det. Låt ingen få dig att känna dig dålig på något sätt. Du är snäll, generös, omtänksam, fin, har ett hjärta av guld, jag kan fortsätta men du förstår nog!

Ha en fin och minnesvärd dag! Puss och kram! ❤❤


-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback