Shopping shopping shopping

 
Idag efter jobbet så var jag med Agnes på staden. Det första och planerade stället vi var in på var Twilfit för att fixa mig en bh. Det var minst sagt spännande. Att man kunde gå upp 4 kupstorlekar på 10 minuter. Men det är så skööönt att ha en bh som sitter bra nu. Det var dock lite synd att dom bara hade en bh i min storlek, hade viljat ha en till. Men det skulle komma till hösten.  Köpte iaf som ni ser ett par matchande trosor. Jag tror att detta är första gången jag har en uppsättning. 
 
Sen var jag in på Carling och fyndade två tröjor. som jag blev förälskade i. Som ni som känner mig ser, så var det verkligen två Olivia tröjor. Så imorgon ska jag vara 50-tals klädd. 

-Kommentarer
Postat av: josse

Fina, diggar Lisa Simpson tröjan :D

Svar: Tackar :D
Olivia Holstad

- 2012-06-25 @ 21:50:12
-URL: http://hjartatsomslar.blogg.se
Postat av: josse

Fina, diggar Lisa Simpson tröjan :D

- 2012-06-25 @ 21:50:13
-URL: http://hjartatsomslar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback