Om jag längtar!!

 
 
Fy vad jag längtar tills denna film kommer ut! Kan det liksom inte bara bli november NU?! Då ska jag fan gå på den där midnattsvisningen vart dom kommer visa alla filmer fyfan vad kul!!
 
Jag hoppas att denna del blir lika bra som boken. Jag har läst boken typ 5 gånger. Men jag lyssnar ju även på den VARJE natt innan jag går och lägger mig. Och just denna del när Bella blir vampyr är min favorit del i hela boken! Tycker att den är så bra! Så jag hoppas verkligen att filmen uppfyller mina förväntningar. Dock lär den ju tyvärr inte göra det. v

-Kommentarer
Postat av: my

jag går med dig?=?? ;);((;

Svar: Det ska nog gå att ordna ;)
Olivia Holstad

- 2012-06-20 @ 22:09:59
-URL: http://myhedman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback