NORGE NORGE NORGE!!!

 
Idag ringde Peter till mig för att berätta om flygresan till Norge. Och jag kan verkligen inte fatta att det är alldeles snart som vi ska åka. Det ska bli så himla roligt. En hel vecka istortsett med bara en massa jazz. Jag, Alicia och bara en massa rolig jazz. Och då kommer jag verkligen få inviga min nya Selmer på riktigt! Det är inte ens två månader kvar, och jag längtar som en liten flicka. 
 
NBB kommer också att vara där, och skönt är väl de! Att få ha Janne och Danne där som man känner. Så man vet att det finns någon där ifall något skulle hända. Och dom kommer ha med sig världens coolaste Jazz sångare, ingen mindre än Dee Dee Bridgewater! Och hon är så himla duktig och det ska bli så roligt att få träffa henne där borta. Jag är så himla taggad! 
 
 

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback