I came to win, to survive, to prosper, to rise

 
Nu ligger jag i min säng och äter ett såå gott äpple, ett granny, som har jag haft stående i kylen några timmar. Tittar även på en ny serie som jag har börjat kolla på, vilket är Skins, ååh vad den är bra. 
 
Idag har jag väl inte gjort allt för mycket, jag duschade, sminkade mig osv. Sen gick jag ner på staden och mötte Sanna, vi gick först på max, sedan gick vi på mitt jobb, köpte lite glass och satt och pratade med mina arbetskamrater. Idag fick jag även min efterlängtade röda t-shirt. Vi gjorde även upp planer inför imorgon, då det är Rockkväll ute på Gültza, och en kille som vi träffade på krogen ska spela med sitt band, så vi ska dit och kika och bara ha riktigt roligt. 
 
Annars ihelg blir det en jävla massa jobb! Jobbar imorgon, på lördag i konditoriet mellan 9-16.30, sedan ska jag vara hamnvakt mellan 22-06, och börjar sedan jobba i konditoriet igen 11-16.30. Det kommer bli lite jobbigt, men vafan, det kirrar ju in pengar på kontot. 
 
Nu ska jag fortsätta kika på Skins. Ha en trevlig natt!

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback