Tears don't mean you are losing. Remember That.



Idag har det varit en fin dag. Skolan var ganska chill, jag fick lite kvalitetstid med Mattias under hålet och jag fick mig en pk. Jag var även på stan och hittade en present till Calle..OJ OJ OJ mer säger jag inte. Imorgon åker jag till Gällivare. Hade egenligen viljat åka till Kiruna, eftersom att Robin Stjernberg ska vara där och spela. Men jag har grejer i Gällivare som jag måste hämta, och jag har inte varit där sen skolan började igen. Så de känns bra att åka dit imorgon.



Morfar, du är stark du kommer att klara dig. <3

Ikväll brinner det ett ljus för Anton Landström i mitt rum. 
Grattis på födelsedagen, och vila i frid.

-Kommentarer
Postat av: Sandra

Bara hoppa på bussen å komma hit fast över dagen! :)

- 2012-01-27 @ 00:14:53
-URL: http://iamfallingapart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback