What if God was one of us.

Hejj alla fina!

Nu har jag äntligen tagit och skrivit klart min svenska läxa som ska vara klar imorgon. Och det gick verkligen fort när jag visste vad jag skulle skriva om. Jag valde att skriva om när jag sjöng solo för första gången, vilket var när jag gick på tallbackaskolan när jag gick i nian. Det blev två sidor liksom SÅ HÄR snabbt, jag skulle lätt kunna skriva en eller två sidor till.  Men nu funderar jag på att skriva klart min saga också, det är inte mycker kvar på den. Så de är typ lika.

Fick veta idag att jag ska jobba på söndag, det känns verkligen ganska skönt. Att få in lite så där extra pengar, behövs alltid. Speciellt nu när Matilda fyller år och när jag ska åka till London under nyår med mian fina vänner Josefine och Sandra.

Nä, nu ska jag ta och göra lite nytta jag också. Godnatt på er allihopa! :D <3

-Kommentarer
Postat av: Amanda Jonsson

Du är så fin Olivia <3

- 2012-02-07 @ 16:32:15
-URL: http://ajonssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback