Together we are going up up up.



Hejj alla glada!

Nu sitter jag och har svenska, det är inte alls roligt. Men jag har iaf lämnat in min berättelse om mitt minne. Och nu ska vi läsa någon roman, som verkar vara sååååå himla tråkig! Jag tror seriöst att jag dör!

Alltså inatt så fick jag en låsning i min rygg, och det gör såå jävla ont, den vill verkligen inte knäcka och bli bra! Jag har så himla ont, och jag känner att jag vill bara gå hem och ligga och sova i min säng. Men icket det kan jag inte göra idag. För idag har jag skola till 16.00 och sen måste jag hem och städa, eftersom att Mattias ska komma hem till mig imorgon, och då kan det verkligen inte se ut så som det gör idag! Det ligger kläder runt hela golvet och det ser allmänt jävla sunkit ut där inne.

Jaa, men nu ska jag försöka lyssna på vad våran vikarie säger

PussHejjs! <3

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback