Sometimes it´s hard, to follow your heart.

Hejj alla underbart söta! Jag kommer för bara ett litet tag sedan från jobbet, idag hade jag sovmorgon och började först kl 13. Och det var så otroligt skönt!
Igår gjorde jag inte allt för mycket, jag jobbade från 11 till 16. Sen satt jag hemma och tog det bara lugnt. Skrev på msn med en jätte söt Hanna och tittade på melodifestivalen. Och så där var ju min älskling Pontus! Och jag blev så glad över att Dead by April gick vidare till finalen! Därför bjuder jag på en bild på mig och Pontus också! :D
Men nu ska jag fortsätta och titta på filmen som jag började på i natt. Och förhoppningsvis så kanske min älskling känner för att svara på mina sms snart, så får jag prata med honom också. Då är min kväll fulländad! :D

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback