Of all the things I´ve ever seen it´s only one thing I can bring. That´s love.

Idag har det varit en jätte mysig dag. Har dock inte känt mig så jätte kry, jag har lite jobbig hosta och så. Men de ska nog gå bra iaf, förhoppningsvis har jag ingen på lördag och söndag, eftersom att jag jobbar då.
Idag har jag haft en jätte mysig eftermiddag/kväll med Alicia och Adina. Vi åt god mat och hade riktigt trevligt. Vi har även gjort upp lite små planer inför någon helg här vart vi ska träffas och ha trevligt, spela lite spel, spela musik och allt sånt där roligt som vi alltid gör.  Det tråkigaste med denna dag är att jag har typ inte kunnat sjunga alls, jag har nästan bara fått kråkor när jag har försökt, så nu har jag gett upp totalt. Ska försöka att inte sjunga alls imorgon, så att jag kanske får tillbaka min lilla röst.
Men nu ska jag alldeles snart försöka slänga mig i sängen och sova lite, jag är så otroligt trött! Så det ska bli jätte skönt, och förhoppningsvis är jag lite friskare imorgon.
Godnatt alla jätte fina läsare! <3

-Kommentarer
Postat av: Adina & islandshästen Funi

Ät färsk ingefära. Sanna kan förklara hur man gör. Bää alltså. toppenbra för ontihalsen. Hela tiden så är rösten snart tillbaka!

- 2012-02-02 @ 23:42:07
-URL: http://fyrbentaspringare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback