I´m only asking you please to see the souls underneeth.

Denna bild gör mig lite deprimerad eftersom att mitt hår var så långt, fint och tjockt innan jag började bleka det. Vad fan tänkte jag på egentligen?
Men iaf. Idag har varit en bra dag. Har jobbat, det var ganska skönt och roligt. Har börjar fatta det mesta på jobbet nu, och är ganska självgående. Det var så där lagomt med folk men man hade oftast ändå alltid något att göra, och det är skönt, för det är bara drygt när man inte har något att göra.
Nu sitter jag hemma, och har precis skrivit klart min analys, men den ska in först på tisdag, så det lär ju bli att jag sitter och små slipar lite på den. Sen måste jag även nu börja på min novell som också ska vara klar på tisdag, men jag brukar vara ganska snabb på att skriva, och nu vet jag ungefär vad den ska handla om, så det borde inte vara nå problem.
Jag blev lite possitivt överraskad idag när jag satt och räknade på hur mycket pengar jag kommer att få de två närmaste månaderna, och jag hoppas verkligen att det blir så och att jag får jobba så mycket som jag har räknat. Och om jag får det, då säger jag bara så här att om inte mina tänder gör allt för ont ska jag köpa en ny saxofon!!

-Kommentarer
Postat av: Amanda Jonsson

jag tycker du är asfin i ditt rätt korta knallröda hår!! <3

- 2012-02-12 @ 19:31:29
-URL: http://ajonssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback