Don´t you bring your sadness down on me.

Ett litet smakprov på en av bilderna som jag fotograferade på Ida, för ett litet tag sedan.
Om inte annat så har jag inte alls gjort nå mycket idag. Var ju då i skolan, och så körde vi den där låten på ensemblen. Och fyfan vad bra det var!! Sanna är såååå OTROLIGT duktig! Jag satt och hade rysningar och höll på att börja gråta, det var så otroligt vackert! Jag glömde till och med bort själv att jag skulle komma in och köra. Vooi voooi.
Nu sitter jag och funderar över ett minne som jag ska berätta om. Jag har inte riktgit valt vad jag ska ta än, men jag är så otroligt trött, så jag måste nog nästan ta en lite sen powernap innan jag kan börja skriva. Dock tror jag inte att det tar allt för länge att skriva den där berättelsen bara man vet vilket minne man ska välja så är det ju lugnt.
Sen måste jag även plugga till ett matteprov som jag ska göra på torsdag, det kändes lite jobbigare däremot. Men jag hoppas att det går bra.
Men nu ska jag powernapa, hejjs! :D <3

-Kommentarer
Postat av: Amanda Jonsson

Jättefin bild Olivia!! Verkligen!! :D

- 2012-02-06 @ 19:55:16
-URL: http://ajonssons.blogg.se/
Postat av: Agnes

Guuuud vad snygg tröja hon hade! Vars har hon hittat den? Hör av dig!

- 2012-02-06 @ 20:02:26
Postat av: Adina & islandshästen Funi

Häftig bild! Toppenfin ju! :D

- 2012-02-06 @ 21:52:48
-URL: http://fyrbentaspringare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback