What are you waiting for?

Saker som jag ser fram emot!
1. PÅSKLOV!
2. Jobba på lördag! (Jag älskar faktiskt att jobba, tycker att det är jätte roligt!)
3. Min 80 cm stora nalle, som borde komma snart!
5. Tills jag får mitt nya munstycke!
6. 21 APRIL!
7. Fylla 18 och där med få mitt körkort!
Saker jag inte ser fram emot.
1. Nk redovisning imorgon
2. Svenska prov på tisdag
3. Behöva städa mitt rum, ser hur det blir stökigare och stökigare!
Detta ska jag göra i sommar!
1. Jobba, så att jag kan få pengar så att jag kan åka till London med mina underbara/bästa vänner Josefine och Sandra.
2. Besöka MINST 2 festivaler!
3. Åka ner till stockholm eller göteborg och bara ta det lugnt, och vara en hel dag på ett tivoli!
4. Lära mig att köra båt
5. Besöka ett spa och bli bortskämt och utvilad en hel helg!

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback