Thanks for making me a fighter



Nu sitter jag i mitt helt nystädade rum, vilket jag var tvungen att städa eftersom att dom kommer och ska filma våran lägenhet för någon dokumentär av något slag, vet inte riktigt vad det är. 

Idag så har Annelie varit här, det var riktigt mysigt. Jag bjöd henne på mat, sen satt vi och tittade lite på film och pratade en massa. Det har varit så trevligt att jag har fått umgås med henne såpass mycket som jag har nu på den senaste tiden, det påminner mig lite om när vi var yngre, fast ändå verkligen inte. Vi båda har ändrats så mycket sen vi har flyttat ifrån Gällivare. 

Imorgon ska bli en riktigt rolig dag. Eller musiklektionerna iaf, och speciellt ensemblen för då ska vi ha uppspel för lärarna och vi ska spela upp Viva la vida men vi har gjort om den till en reggea version. Och då ska jag sjunga. Ska försöka att få någon att filma oss så att jag kan lägga ut och visa. 

Nä, nu ska jag hoppa i en dusch så att man är fräsh tills imorgon när det då är skola igen. Sen ska jag imorgon försöka ta mig till körskolan, eftersom att det är bara drygt en månad kvar tills jag fyller arton. EN MÅNAD KAN NI FATTA DET?!

Puss&Godnatt

-Kommentarer
Postat av: melinda

Åååh vad fuskigt!! Vill också bli 18

- 2012-04-23 @ 10:22:09
-URL: http://melindagundmalm.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback