Summertime and the living is easy



Idag sitter jag och drömmer och ljuva sommarnätter, att få spela underbar jazz på lördag, och så längtar jag tills augusti, när jag får sätta mig på vad det när är för transportmedel, för att få komma till Norge, spela underbar jazz, men en massa andra tjejer, gå omkring på festivalen och lyssna på jazz, och bara ha riktigt roligt.

Men drömmar är ju trotsallt ändå drömmar. Så nu sitter jag i skolan, har så jävla ont i ryggen att jag känner att jag avlider. Idag har jag idrottsprov, och har inte pluggat allt för mycket. Och sedan ska jag sätta mig på ett tåg mot Gällivare, för att vara med om något riktigt hemskt imorgon, nämligen en begravning.

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback