I´m on the edge of glory



Hejsan allihopa! :)

Idag är dew verkligen härligt väder här i Malmberget, solen skiner och de visar 16,5 grader i skuggan! Det är inte dåligt för att vara mitten på september och speciellt för att vara i malmberget, jag kommer ihåg att ett år så snöade faktiskt vid denna tid.

Idag så är de söndag och jag har väl inte så jätte mycket inplanerat. Jag hade faktikst tänkt försöka ta mig in till KU ett tag, men kommer troligtvis bara hinna vara en halv timme eller något sånt. Men de är ändå värt de för jag har inte fått träffa alla på jätte länge, och de skulle verkligen vara ett extra plus om Monika var där, för henne är de snart ett år sedan jag har träffat!

Om inte annat så åker jag tillbaka till Luleå idag, och på tåget måste jag verkligen skiva klart min LAB-rapport som skulle ha varit inne i fredags! Jag skulle egentligen mejlat den då, men jag glömde skriva den på tåget, så idag måste jag verkligen göra den, och mejla in den!

Nä, nu får vi se vad dagen har att erbjuda, jag ska försöka at skriva ikväll också!


AntoniaOlivia


-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback