Idag har jag då jävlar fyndat!! :D









Jaa, idag var jag ju hemma hos Amanda och handlade lite smink. Och jag är så otroligt nöjd!

Hennes mamma har då haft en smink affär här i Luleå som gick i KK för något år sedan, så jag fick komma dit och köpa smink, nästan allt är helt nytt och massor av grejena var mineral saker, så egentligen var de riktigt dyrt. Det jag uppskattar värdet på allt jag köpte mellan 2100 - 2600 något sånt. Men jag köpte allt detta för 260 kr! Det är verkligen ett kap! :D

Så nu har jag verkligen smink så de räcker och blir över, så nu rensas min sminklåda ;)

-Kommentarer
Postat av: Marie

Inte illa och smink behöver man ju och annars är de ju svin dyrt.. Så du gjorde då ett riktigt kap!:)

- 2011-10-06 @ 13:23:21
Postat av: melinda

du kunde ju ha köpt åt mig när du ändå var i farten ;)

- 2011-10-15 @ 19:25:50
-URL: http://melindagundmalm.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback