otroligt-nöjd-tjej-bara-för-att-idag-var-en-bra-dag! :D



Tänkte börja med att lägga ut en bild på min nya frisyr! Det kanske inte märks så mycket. Men har tonat de ljust, och satt i bruna slingor, för att de skulle få en mer naturlig nyans. Har även klippt mig, kapade typ en halv decimeter i nacken. Så nu har jag en page, som ni kanske ser. Eller en lång page kanske man säger.

Jag är riktigt nöjd, fick dock sitta i sex timmar för att vi skulle få till detta. Mitt hår var verkligen i sämre skick än vad jag trodde. Jag ångrar verkligen att jag började bleka. Så ett tips till dig som är röd hårig. Du är dum i huvudet om du börjar bleka! (de kanske var mer en kommentar) Men nu har jag fått massa tips, så ska låta mitt hår växa ut typ fem eller sju centimeter, sen ska jag tillbaka, så skulle dom hjälpa mig igen. Men som sagt, jag är grymt nöjd över resultatet.




Eftersom att jag var hos frissan så länge, så missade jag tåget. Men lika glad är jag för de. För jag hamnade på en basket match. Så fick först gå in i V.I.P rummet och äta tacos, de var inte de allra bästa, men de var tacos och de var hyfsat gott.  Sen gick vi ut och såg matchen, jag tycker verkligen inte om att titta basket för jag gillar inte att de blir mål hela tiden, inga utvisningar eller slagsmål.. Nä hockey ska de vara!

I pausen gick vi in till V.I.P rummet igen och fikade, vi diskuterade om vi skulle stanna eller inte, men vi gjorde det. Och jävla tur var ju det! Varför? Jo, för att jag vann ju faktikst på mitt matchprogram! Det är första gången jag gör de, och de var så jävla roligt! Vann som ni ser på bilden en bensindunk och trehundra kronor på OKQ8 som jag kan köpa vad jag vill för.

Nå väl. Nu ska jag snart titta idol. Sen blir de att sova, ska upp tidigt imorgon, eftersom att jag åker med förmiddags tåget till Gällivare. Och imorgon kväll blire mysmiddag med en saknad Josefine.

-Kommentarer
Postat av: Amanda Jonsson

så fint!! :D

- 2011-11-18 @ 21:51:52
-URL: http://ajonssons.blogg.se/
Postat av: therese

Hej, fin blogg :) följa varandra genom blogloving? :)



kram /therese

- 2011-11-19 @ 11:22:59
-URL: http://ttessanliindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback