For once I´m on to something real



oja, min spegel är sjukt smutsig xD

Idag var de då kavajtorsdag, hoppas att ni som jag också hade kavaj på er ;)

Kavaj - Kapphal
Leggings - Ginatricot
T-shirt - H&M


Dagens frisyr: utsläppt
Dagens klädsel: Som på bilderna
Dagens planer: Duscha
Dagens vill ha: presentkort på SKOPUNKTEN!!
Dagens längtan: Sommarjovet! :D
Dagens beroendeSKOR!
Dagens tråkigaste: Jag har inte råd att köpa så mycket skor som jag vill :O
Dagens personer: Calle och Joakim :D
Dagens irritation: Ont i magen :(
Dagens kommentar: Undra om hennes bröst är mjuka
Dagens vän: Josefine! Som kommer hit när jag fyller år! <3
Dagens onyttiga:En Blizzer och maxmat xD
Dagens dryck: Fanta
Dagens sämsta: Inga pengar till skor xD
 Dagens låt: Eminem feat Rihanna - love the way you lite part 2

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback