Det blev dåligt med det där som kallas sömn inatt

Inatt har jag sovit jätte dåligt, först kunde jag knappt somna, och när jag precis höll på att somna fick jag ett jävla SMS xD Men när jag då somnade så har jag sovit jätte dåligt, det har varit varmt och mardrömmar och sånt. Så nu är jag sjukt trött så ska nog kanske sova lite.

Imorgon så har jag knappt någon skola! Jag börjar kl 13.00 med en konsert på KH och det är typ 3ornas slut projekt, så det kommer nog bli jätte roligt att se på, dock är det stor risk att jag kommer bli själv där, eftrsom att folk inte orkar gå bara för det. Sen kommer jag ha ett matte prov också, eftersom att jag var borta när det var egentligen.

Så idag blir de att plugga matte, och ska försöka ta mig på en liten promenad också som jag gjorde igår. Ska se hur de blir med migg knä, för har jätte ont nu eftersom att jag gick igår, så ska försöka ringa vårdcentralen och se vad dom säger, och om dom rekomenderar att jag springer milen, men vi får ju se :)

Nu ska jag kolla lite film :)

-Kommentarer
Postat av: anneli

du såg lite fett chockad när du såg mig! ;D

- 2011-05-02 @ 14:45:45
-URL: http://mineinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback