Cause you´re taking me higher

 

Dessa två var det jag köpte idag, dom verkar riktigt bra, men har ju bara testat dom en gång, så man får ju de hur det är efter någon vecka, men förhoppnigsvis så har min hud blivit bättre.

Det är så fult för jag hat alltid förut haft jätta bra hy, och inga finnar knappt ens så kallade pormaskar. Men de har jag börjat få sen jag flyttade till Luleå, plus att min hy har blivit jätte fet :S Har någon av er tips om vad jag kan köpa för prudukter och vad jag ska göra för att hålla min hy ren och fin?

-Kommentarer
Postat av: Sandra

Stressa mindre! Det är svårt när man går på gymnasiet, men där har du anledningen till finnar, eller ja den mest troliga anledningen ur min synpunkt om man säger så! :)

- 2011-05-05 @ 23:13:04
-URL: http://iamfallingapart.blogg.se/
Postat av: melinda

Jag får jättelätt finnar av att jag stressar, så jag använder spot stress control neutrogena, finnS att köpa på alla apotek, sen så använder jag en lotion, oil free moisturiser vilket också är neutrogena, den täpper inte igen huden eller orsakar uppkomst av nya finnar på grund av att den är oljfri. Men det gäller att du hittar dom produkter som passar din hudtyp bäst!

- 2011-05-08 @ 13:58:52
-URL: http://mellz.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback