blev utmanad av en viss My

Tio jag vill:
- Vinna flera minjoner på lotto så jag skulle slippa vara utan pengar ngongång i mitt liv! :D
- ÅKA UTOMLANDS!
- Behålla mitt jättejätte röda hår utan att de släpper färg och utan att jag måste färga de helatiden!
- Åka någonstans typ Göteborg och bara SHOPPA som bara fan!
- Jag vill se Eminem live!
- Lära mig spela piano
- Fara till Tyskland under festivalen, bara för att det är sjukt mycket roliga tivolin där då!
- Jag vill lära mig min kamera bättre, skaffa mer tillbehör och börja fotografera mer! Och skaffa ett PS :D
- Flytta hem ifrån och skaffa en egen lägenhet som jag får dekorera och inreda het själv :D
- Skaffa en Mops! :D
Fem saker jag inte skulle klara mig utan:
- Mobilen.
- Datorn.
- Mina underbara vänner och min familj
- Min gitarr
- Min kamera
Tre personer jag utmanar:
Josefine Johansson
Sandra Johansson
Anneli Blom

-Kommentarer
Postat av: josefine

ggrrrr!

- 2011-05-13 @ 00:31:23
-URL: http://inmyownlittleworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback