What it God was one of us

Var på Sannas konsert idag då. Och fick världes jävla flashback! Och det var när jag gick i nian och sjöng för första gången själv ett solo, var grymt nervös! Och det var just One of us som dom sjöng idag :)



Där står jag och är hyffsat jävla rädd och nervös! Men det kändes super bra när det var gjort! :)

Här kommer lite bilder från Sannas konsert :) OBS bilderna blev typ inge bra! Ljuset var jätte jätte dåligt där inne :S









Sen idag efter skolan. Så gick jag och köpte en ros till mig! Bara för att jag ville liksom :) Den var jätte fiiin! :D





Så det var väl lite allt för idag. Har skrivit engelska som ett psyk idag! Men jag orkade verkligen inte göra klart det idag. Men det ska ju vara inne först imorrn, så ska mejla den till henne imorrn ist :) Så då blire att sätta igång att börjar skriva direkt när jag kommer hem igen, både från skolan och träningen. Dessutom funderar jag på om jag ska ta och cykla till drillen imorrn, tror nästan det :D


-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback