Vad jag tror, skulle vara den perfekta femman

  
Cam Abbott          Chris Abbott        Konstantin Komarek

 
Jan Sandström     Janne Niinima

Dessa tror jag skulle spela så jävla bra i en egen femma! Fast det är ju bara vad jag tror. Men Kedjan är jag helt säker på, lite mer osäker på backarna, men hoppas att dom testar slänga in Komarek med Tvillingarna :D



Våran 19 åriga back Fredrik Styrman # 15 blev tyvärr under matchen hämtad av ambulansen och blev skickat till sjukhuset. Efter att han hade fått en tackling och troligtvis fått en hjärnskakning som heter DUGA! När han blev bort dragen från isen så var han helt borta! Lill stackaren!

Hoppas att du blir bra!

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback