Dagens :)



Lite suddig bild, men tog bara en för att testa se så att det var bra inställningar, vilket de inte vad xD

Legging - Lindex
Tröja - Jive ( Affär som bara finns i Gällivare )
Armband - Snö
Öronhängen - Snö
Ring - GinaTricot
Väska - Accent! Den nya jag köpte idag ;)

Dagens frisyr: Utsläppt
Dagens klädsel: Som på bilderna
Dagens planer: Läsa lite svenska kanske ;)
Dagens vill ha: En hockeytröja!
Dagens längtan: Att min Zipperall kommer :D
Dagens beroende: Musik ;D 
Dagens tråkigaste: Typ inget faktikst, eller ont i knäna som vanligt :(
Dagens personer: Typ Amanda och My kanske :D Och Fanny så klart ! :D
Dagens irritation: Att jag inte hade pluggat nog ordenkligt till förhöret, men jag lär mig verkligen inte av att läsa!
Dagens kommentar: Typ Mys för någon dag sedan xD Att jag borde bli tsm med mitt ex igen så att han kanske börjar ta tag i sitt lil xD
Dagens vän: måånga
Dagens onyttiga: Alldels för mycket cider blev det på festen xD
Dagens dryck: Ciiider
Dagens sämsta: Vet inte xD
Dagens låt: Alexander Schöld - Drömmen

-Kommentarer
Postat av: my

jag har fan en såndär väska. :D fast en vit. men den är helt söndernött så jag använder den aldrig nåmer x)

- 2011-03-11 @ 22:01:54
-URL: http://myyhedmaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback