Biiiildboooob! :D

Här kommer massa bilder från idag! :D















Handlade faktikst lite saker idag också :)



En poleringsfil





En ny mössa, som jag ska ha när jag åker slalom, för alla mina mössor sitter jätte löst, men denna sitter tajt och har häng! ÄLSKAR DEN! :D



En mysig tröja! Som Ida sa " En Olivia tröja " :D



Fick denna av jätte söta Josefine! :D <3



Nu ska jag kolla klart på " På smällen " sen ska jag ta och läsa någon av mina böcker, dock vet jag inte riktigt vilken än, men någon blire! :D

Puss hejjjs! :D

-Kommentarer
Postat av: Anonym

haha luleå fick stryk för att dom var det sämre laget inte för att cam vart skadad lol

- 2011-05-24 @ 19:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback