Ny duschad och har hyffsat tråkigt :S



Kom till Luleå för ett litet tag sedan och har nyss duschat! Det var så varmt och äckligt på tåget så jag var helt enkelt tvungen. Slängde in en hårinpackning också, eftrsom att håret är ganska slitet nu. Inte så jätte farligt faktikst, men litet :)

Nu sitter jag och har ganska tråkigt, ska väl kanske försöka få någon att vilja hitta på något med mig, vet inte vem bara.. Men de ska nog bli bra :)

Imorgon har jag knappt någon skola alls! Ska bara öva inför vårkonserten och på onsdag har jag bara två konserter och på torsdag så är det mentorsdag! OCh efter det är skolan sluuuut! Så skönt!! :D

Nä nu ska jag försöka hitta på något :)

PUSS! :*

-Kommentarer
Postat av: anneli

Jag förstår :)

- 2011-06-07 @ 11:53:32
-URL: http://mineinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback