När jag får lönen

Ska jag unna mig något av dessa saker



Ett fisheye objektiv



Nya glasögon, då blire två par! :D



En ny saxofon, en tenor



Eller ett lite bättre piano! :D

Dock har jag ingen aning om vad de blir! Och jag kommer nog ha världens beslutsångest! Men de står mellan objektivet och saxofonen :) Har jag tur kanske jag fixar så jag kan få båda :) Och så kanske pappa och mamma kan bidra med nya glasögon åt mig :D

För jag tycker inte att jag ska behöva köpa de själv! Och nu har jag haft mina VARJE dag sedan mars 2010, så man bli lite less, sedan har de börjar bli repor och sånt på dom! Och man får liksom två par glasögon på smarteyes för 2000 kr, så de är inte ens dyrt :O Med tanke på att dom jag har nu kostade 3100 kr och det är bara 1 par xD

-Kommentarer
Postat av: melinda

åååh, det där objektivet är ju hur coolt som helst!

- 2011-07-02 @ 01:07:14
-URL: http://melindagundmalm.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback