Hannais pannis! :D



Idag så har jag umgåtts med Hannah, eller idag och idag, det var väl med inatt xD

Vi börjde med att besöka tivolit, vilket var roligt. Men ändå lite jaa. Vi kände oss väldigt oattraktiva om inte annat xD Vi köpte ett 10 band, men använde upp 4, så vi har 6 till imorgon när vi ska gå dit igen, då med massa av mina kompisar :D

Efter tivolit så gick vi hem till Hannah, för att jag skulle slippa gå hem själv när de var typ natt, och midsommar och tivoli i stan. Och där satt vi och snacka om massa, seriöst om allt mellan himmel och jord, och de var jätte mysigt :)

Nu ska jag krypa ner i sängen för jag ska försöka ta mig upp vid typ 11 imorgon xD

Sov gott alla söta! :D

-Kommentarer
Postat av: melinda

sv: 3000 ;)

- 2011-06-26 @ 18:01:09
-URL: http://melindagundmalm.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback