Äntligen klar!



Nu är jag äntligen klar med min sista läxa i ettan! Vi har fortfarande Nk, bara för att Tove har varit borta så mycket så vi har väl inte riktigt hunnit riktigt klart med kursen, så vi har fått ta bort massa moment och så :S
Nästa vecka kommer jag nog dock inte ha nå lektioner eftersom att på tisdagen då när vi ska ha Nk så är jag och tränar inför Vårshowen. Ett par tvåor ville att jag skulle vara med och spela med dom eftersom att de behövde en sax, och det var varit riktigt roligt att spela med dom!! :D

Idag så hade jag min sista inså lektion med Maud, kommer inte ha henne i tvåan eftersom att hon bara ha A kursen i sax. Så pratade vi lite om hur det skulle bli till hösten då när jag skulle ha med kulturskolan, för min rektor gick de bra och för kulturskolan, men Niklas som jag skulle ha hade ganska fullt schema så det skulle kanske inte gå, men det gör inte mig någonting alls! För då kommer jag istället kanske få ha en kille som heter Jan Thelin och han spelar sax i Norrbotten big band och är riktigt duktig. Fick ju träffa han för någon helg sen och han var riktigt trevlig också! :D Så jag hoppas verkligen att jag får honom och inte Niklas!! :D

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback