Ursäkta, jag dödar dig....

Idag så har det väl inte hänt så jätte mycket, det var en jobbig dag i skolan! 3 lektioner innan lunch, alla var över 1 timme, och vi hade bara 5 min rast mellan vaarje!

Efter skolan idag så har det väl inte hänt så jätte jätte mycket, jag var hemma och chillade, tittade klart på Paranormal activity 2 och sedan vare dags för mig att fara på drillen, idag kom 2 personer! Tvillingarna var sjuka, dock kom det en ny tjej, så vi har ju 4 än så länge iaf ;)

Imorgon äre chill dag i skolan, Engelska vart vi läser och har ett litet nationella prov, ett test. Och sen MUSIK! Dock har ni nog kör, men det är ju kul också! :D Bara det inte är GEMU är jag glad (A) Imorgon blire verkligen och städa mitt rum också! Och det är ett måste om Josefine kommer hit på fredag! Så ser ju liskom om jag hinner på orkestern (A) Men nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva, slänger in en lite rolig/sliten cam bild ;)


-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback