2 - Om min familj

Man kan väl faktikst säga att jag har två familjer.

Jag har en hemma i Malmberget. Med min pappa som heter Tony, och min lillasyster som heter Matilda. Pappa jobbar i LKAB just nu med att ladda och spränga i gruvan, men om några månader kommer han att börja på skrotningen om jag minns rätt. När pappa var i min ålder så jobbade han på tivoli, och det har gjort att jag ofta har varit på många tivolin, fått åka hur mycket jag viljat och så. Och det har verkligen varit great, det är jag tacksam för! För de har också utväcklat mitt tivoli intresse :D

Sen har jag min lillasyster som är 15 år, och ska börja sista året på grundskolan! :D

I Luleå, har jag då min mamma, Reidun, hennes man och hans två barn. Och nu orkar jag inte skriva mer xD Men alla är great! :D

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback