It´s only just a dream


 Bilden tagen i Augusti någon gång xD Och det är fan stor skillnad på mig :O
Hade på mig denna klänning idag, fast med ett par svarta strumpyxor

Klänningen kommer från Ellos om jag minns rätt xD


Dagens frisyr: Flätor
Dagens klädsel: Som på bilderna
Dagens planer: Skolan, drill, Sanna, sova :D
Dagens vill ha: ett par fina gummistövlar! :D
Dagens längtan: Påsklovet :D
Dagens beroendeMusik ;D 
Dagens tråkigaste: Råkade försova mig imorse (a)
Dagens personer: Mina små barn på drillen
Dagens irritation: Jag har matte prov på FREDAG!
Dagens kommentar: Joakim: Hello, may I hug you
Miss Ambursley: No, I don´t think we should that close
Dagens vän
: Sanna :D
Dagens onyttiga:En Blizzer
Dagens dryck: Saft :D
Dagens sämsta: Skivan dampade på drillen!
 Dagens låt: Chirs Mandina - What are words

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback