I wanna go all the way, but going there will leave me broken



Chinos - BikBok
Vit baströja - Lindex
Stickad tröja - Jive

Dagens frisyr: Plattat och tupperat
Dagens klädsel: Som på bilderna
Dagens planer: Skola, plugga matte
Dagens vill ha: ett par fina gummistövlar! :D
Dagens längtan: Påsklovet :D
Dagens beroendeMusik ;D 
Dagens tråkigaste: GEMU!
Dagens personer: Min syster
Dagens irritation: Att min gamla musiklärare sitter och snackar skit om min till min sysgter!
Dagens kommentar: Jack: Jag ska fan också fråga om jag får en kram
Dagens vän: Amanda J
Dagens onyttiga:En glass med Kim efter skolan i solen! :D
Dagens dryck: Saft :D
Dagens sämsta: GEMU
 Dagens låt: Markus Fagervall - All the way

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback