Har ni också blivit lurade?

Idag så får jag ett sms av en kompis som är som jag alltså jätte hockey intreserad, och hon säger att Cam och Chris kommer att skickas tillbaka till Canada, för att de har brutit mot kontraktet och jävla massa vad det nu var. Jag visste ju då att men det är ju 1a april så det kan ju inte vara sant, det går liksom inte. Även fast jag visste det, så har jag varit rädd hela dagen, jag har frågat jätte många, typ Mattias, och Emil och dom säger att det bara är att jag blir lurad, eftersom att dom har kontrakt. Sen så frågar jag Ove, som säger att det kan vara sant, för om Cam och Chris skulle ha hemlängtan, och vi håller på att få en massa bättre spelare, så då kan man bryta mot kontrakten. Det var massa så iaf, så jag har  varit lite smått rädd hela dan, men ändå tänk det är ju första april hon lurar min säger.

Men iaf, för ett tag sedan fick jag smset vart hon berättade att hon lurade mig. Och då blev jag verkligen lättad, eftersom att jag skulle bli jätte jätte ledsen om det skulle vara så att Cam och Chris skulle åka tillbaka, eftersom att jag som många andra tycker att dom är Luleås nyckelspelare :) Men nu är jag helt säker på att dom är kvar nästa säsong också och det känns skönt :D

Så har ni blivit lurade idag/igår? :)



Jag fattar ju att Cam och Chris kommer ju inte spela hur länge som helst med Luleå, jag tror faktikst inte att dom kommer spela efter nästa säsong, jag var inte ens säker på om dom skulle skriva på för nästa, men nu har dom ju gjort det för någon månad sen, och jag är verkligen glad för de!

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback