Because you're gorgeous I'd do anything for you.

Sitter just nu i sängen och lägger in lite låtar i min mp3, för imorgon hade jag tänkt att jag ska och jogga på morgonen! Börjar ju först vid 1 så det skulle vara jätte skönt om jag skulle orka det xD När jag var och träna igår och nu när jag ska börja träna regelbundet, slog det mig att jag har fan inga bra träningskläder! Så på min måste köpa lista som är väääälsigt lång, så står ett par tränignsbyxor och en sport BH ganska högt upp, just nedanför ett gym kort ;)



Because you're gorgeous I'd do anything for you.
Because you're gorgeous our love will see us through.
Because you're gorgeous I'd do anything for you.
Because you're gorgeous I know you'll get me through.

<3


-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback