I just belive cause I have faith

Så kommer typ nyss hem från skolan. 

Min dag började med att jag åkte på möte med Karin och Catrin, riktigt roligt och som vanligt fick man skratta så man nästan kissade i byxan xD Haha kanske inte men iaf. Sen kom jag till skolan då vi hade idrott och då fick vi spela fotboll, ganska jobbigt men inte så jätte xD

Men efter skolan så for jag och Sandra och köpte glass på frasses, där träffade vi Hanna och Jennifer så vi satt och pratade med dom ett tag :)

Nu sitter jag hemma, eller ligger på Matildas golv och lyssnar musik, Ska snart slänga i mig lite mat och sedan köra vidare till Annelie :)

Lite bilder från skoolan :P































-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback