Nu åker dom bort!

mina öronhängen dvs. Eftersom att när jag gjorde mitt nya hål i örat, så fick jag väldigt jobbiga infektioner i mina öron, de började med hålet som jag då nyss hade gjort. Sen spred de sig till mitt gamla hål dom då var bredvid de nya hålet. Och efter typ 1 vecka så fick jag infektion i mitt andra öra!

Så efter veckor av tvättande och kokande och infektionerna blev inte bättre så nu har jag tagit bort mina öronhängen, och förhoppningsvis så försvinner infektionerna, men nackdelen med att jag gjorde detta är att nu kommer hålen troligtvis läka igen, så sedan måste jag göra nya hål i örat, men de kan verkligen vara värt de eftesom att infetionerna har spritt sig och sen så kanske jag inte alls kan använda öronhängen om jag fortsätter att plåga mina stackars öron.

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback