Tjoohoo

Igår blev de ju ingen uppdatering, men internet tjorvade igen xD

Men iaf så var jag med Malin, vi hyrde en film som heter " Trick or treat" Det var väl ganska bra helt ok. Men inte så jätte. Men vi hade ju köpt massa gotta också så de gick ju att se den iaf. Sen så såg vi också Great balls of fire. Såå jävla bra film.

När Malin åkt hem så log jag på New Moon och jag somnade typ direkt! Och vaknade vid 12 igen, ÅÅÅH Sen kunde jag så klart inte somna nå mer på hela natten, så det blev typ 2-3 timmars sömn. Riktigt sköönt naat. Men jag ska försöka hålla mig vaken, hoppas att de går, men jag tror inte de.

Idag så var ju skolan ganska seeeeg som vanligt hade dessutom inte musik så jag blev ju då lite depp, men aja, ska lyssna på musik hela helgen så de får ju gå iaf :P

Men jaa nu blire väl att försöka hålla sig vaken ett tag och sen när jag orkar så ska jag baka igen :P

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback