TjenaH

förlåt för dålig uppdatering igår, men vårat internet hade gått sönder xD

Men iaf, igår så vart de ju en hel dag med marie, det började med att vi vår och åt på frasses, efterde så gick vi in till coop och marie köpte en jävla massa filmer :D haha inget ovanligt, hon ääälskar filmer :P Hon har snart över 100 filmer om hon nu inte har de i sin samling faktiskt ganska coolt :P

Men iaf sen åkte vi hem till Marie och satt och snacka och gjorde inte alls så mycket. Fick en jätte fin väska av dom i julklapp :P  Kommer typ haren jämt, så alla andra kommer bli less på den innan mig :D haha

Sen for vi och åt på thai, Marie var jätte snäll och bjöd mig :P Efter vi hade ätit så for vi med bussen hem till marie igen och kollade film, och då var jag typ sviiiiiin trött så jag for hem med bussen efter filmen, och jag somna på typ mindre än en timma. Så jag somna typ vid 10 någongång. Och ändå lyckades jag sova ändra fram till halv 2 ! Jag är ju otrolig! xD haha

Jag var ju duktig och tog med mig kameran igår, men dock  så fotade jag ingeting xD haha jag är ju bara såååååå duktig xD

på ett litet tag eller ja rättare sagt vid 6 så blire att börja gå ner till Ku det var ingen kör idag, men vi fick komma och fika om vi ville. Så jag, Malin, Evelina och Josefin ska ner iaf, det kommer bli riktigt trevligt. Undra om de börja nå nya i kören sen? Man får ju se xD

haha nä nu ska jag snart göra något att stoppa i magen, har inte ätit på snar 23 timmar xD HAHA XD


-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback