Lite rolig sak...

Som nii borde svara på! :D

1. Hur länge har du känt mig?

2. Hur mycket gillar du mig på en skala mellan 1-10?

3. Vad har vi för relation?

4. Tror du fortfarande vi snackar/är vänner om 5 år?

5. Kommer du alltid finnas där för mej?

6. Har du träffat mig någon gång?

7. Bästa minnet med mig?

8. Hur mycket tror du jag gillar dig på en skala mellan 1-10?

9. Har du kramat mig någon gång?

10. har vi strulat någon gång ?

11. Kopierar du det här så jag kan svara på din blogg?

-Kommentarer
Postat av: anonyyym :) gissa vem jag är ?

1. Hur länge har du känt mig?

kännt dig 0 dagar 0 minuter 0 år , vetat vem du är typ i flera år



2. Hur mycket gillar du mig på en skala mellan 1-10?

3



3. Vad har vi för relation?

främlingar



4. Tror du fortfarande vi snackar/är vänner om 5 år?

nope



5. Kommer du alltid finnas där för mej?

nein



6. Har du träffat mig någon gång?

ja



7. Bästa minnet med mig?

har inget , eller jo det var en gång på kören XD haha



8. Hur mycket tror du jag gillar dig på en skala mellan 1-10?



0?



9. Har du kramat mig någon gång?



nej, eller kanske om du var med i "kramövningen" på kören



10. har vi strulat någon gång ?



haha men nä

11. Kopierar du det här så jag kan svara på din blogg?

nein

- 2010-01-08 @ 01:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback