Helt klart sämst på att blogga!

Och det erkänner jag, men just nu är de så mycket med skolan och en massa saker, så bloggen priroriterar jag faktiskt minst!

Idag var det minnesstund för Ellinor på stacken, hojja det var riktigt tungt. Men det gick riktigt bra faktiskt, många ledsna, men det kan jag verkligen förstå, jag kände henne inte så bra, varit med henne någongång när jag var liten. Men hon verkade vara en underbar person helt klart!

Nu sitter jag på tåget med Malin och vi är på väg till min mamma i Luleå då :D så imorgon blire att fara och kolla på balklänningar och käka en massa glass på max så klart! :D Vå ska även vara själva imorgon kväll, men det gör ju ingeting, utan, de blir nog en film kanske bio men det kommer bli bra! :D Ska även försöka få Thom till Luleå, dock tror jag inte att det kommer att gå så bra :(

Så nu kommer en bild från bluebird igen bara för att jag älskar bilden och jag saknar blue bird!


-Kommentarer
Postat av: Josefin

kan lova att du inte är sämst på att blogga för jag har inte uppadterar min blogg på 3månader typ fast nu riktigt många ggr men va kul att kolla på balklänningar vem ska du gå med???

- 2010-01-30 @ 14:36:24
-URL: http://lillasportbruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback