Hatar verkligen rubriker!

Filmen var jätte bra, men vad hade man kunna förvänta sig? Kristen Stewart var ju med så ;P

Igår så vare ju tjejkväll, och smart som jag var så glömde jag ju kameran iaf xD Men det får gå ;) Kvällen började med att vi var och åt på thai, vii beställde till och med förrätt, men den var verkligen inte alls god! Men när varmrätten kom blev man glad! eftersom att jag beställde 3 små rätter ;) Efterde gick vi till ica och köpte en dricka.

Sen åkte vi till Anni och kollade på pirets of the caribien. Fy fan vilken ROLIG film! Jag skrattade mig igenom nästan hela filmen. 

Men eftersom att jag inte hade med kameran så fick jag flera bilder av Anni, men jag accade bara en ;)


-Kommentarer
Postat av: MADDE

Sv: ohja klart jag gör! :D bästa kommentaren man kan få! ;) haha

- 2010-01-06 @ 17:49:09
-URL: http://mjaaaow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback