Den rooosa blev det



Nå efter många om och men blev det då den rooosa :P Och det är jag faktiskt nöjd med! Jag beställde även ett 4 gb minnes kort, så nu ska jag lägga in Twilight och New Moon i telefonen :D Så nu kan jag verkligen se dom hur ofta jag vill! :D

Idag hare väl inte annars hänt så jätte mycket. Var med Sandra, så vi åkte till coop och jag köpte tre stycken filmer! :D Walk the line, Rose och great balls of fire!
Är verkligen jätte nöjd med det också eftersom att alla tre filmerna bara kostade 99 kr! :D hihi
Och som min mor alltid vet så tar jag alltid tvn nu när tv4 film har fått för sig att visa grate balls of fire typ 2 ggr i veckan :P Så nu är hon nog glad över att jag har köpt den :P

Sen åkte vi med bussen till Malmberget, pappa som precis var klar i bastun körde hem oss till mig. Så vi beställde telefonen och Sandra ett minneskort hon också.

Sendan började pappa laga mat och jag hjälpte han med sallad och sås.

När jag hade ätit så kom Annelie och Ante och hämtade mig och Sandra så for vi till Anni, hennes lillasyster hade fyllt år igår, så vi fick tårta. Och som tur var så hittade jag en singel med Erik Zettervall i min jacka, som jag gav åt henne, får ta och köpa en ny, den kostar nog inte så mycket ;P

Nå vid 23.00 kom jag hem, slog på min film och jaa, nu sitter jag här och kan verkligen inte sova jobbigt som faaen.

Imorgon!

Blire tjej kväll för hela slanten, vi ska äta på thai, så ska ringa och boka bord imorgon på förmiddagen. Sen så Ska vi hem till Annelie och kolla lite film och snacka skiit :P hihi det kommer verkligen bli jätte roligt eftersom att et är ju längesen som vi har gjort någonting tillsammans och nu när skolan börjar igen så kommer man ju verkligen inte hinna något, eftersom för min del så kommer stora delar gå till pluggning, jag har faktiskt bara en termin kvar. Så nu ska jag fan ge gärnet!

Puss & God natt

AntoniaOlivia

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback