Blue bird! <33 stooor saknad!



Grabbarna grus :)



Haha min sov tröja! Helt klart K.U.K



Thom :)



Ubbe och Filip. Grymt duktig på trummer!



Tor eller Ivar?



Tor eller Ivar? Som ni kanske kan se så har man verkligen ingen aning om vem som är tor elelr vem som är Ivar.


Dennis och Filip :)



Thom igen :D Erkänn han ser väldigt snäll ut! Och de är han! :)



Filip :) Riktigt rolig prick. Som kommer att bli mästerfotograf någon dag! :D



Älskar denna bild! Så otroligt fiin! Håller ni med? Men iaf grabbarna grus här också!



Alicia och Lisa :)



Filips häänder :D



Ubbe, alltid lika glad! :D



Och han babay kontrabasen! :D



Bjöööörn :P



Martin, såå bra vill jag också bli på sax!!!! ORÄTTVIST JUUE!


typ jonatan, Erik och sen någon annan snubbe xD



Sista bilden jag tog på lägret. På Filip och Thom. Kommer sakna dessa prickar! Såå snälla och otroligt sööta.

Detta läger har verkligen ädrat mig, jag har seiöst fundera på att flytta till Piteå ist för Luleå. Så att man känner några iaf. Men det verkar som att jag kommer få vara med i Blue bird fast jag bor i Luleå för det har ubbe lovat mig! Men liksom om jag inte får de så var detta sista gången som jag träffade alla pitebor och sista gången i bluebird. Men Pite/Luleå?









-Kommentarer
Postat av: Thom

Det var helt klart ett kul musik läger! =D

- 2010-01-18 @ 18:17:41
-URL: http://minlillagronaflodhest.blogg.se/
Postat av: Mamms

Är det min gamla Kul Utan Knark tröja? =)

- 2010-01-19 @ 10:32:00
Postat av: Melindaah

lisa :) <3

- 2010-01-28 @ 20:53:12
-URL: http://mellz.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback