Ingen Gällivare idag ;(

Det blir inte att åka till Gällivare idag eftersom att tåget var inställt, fråga mig inte :O Och sen gick det en buss kl 5 typ, men det skulle ta typ flera timmar och ja, så det blir att jag åker imorgon på förmiddagen xD Så hoppas att jag kommer hinna göra allt jag ska göra i Gällivare då :S

Iaf, skolan idag var ju chill två konserter som tog cirka 1 timme, kantaten var jätte tråkigt! Men lärarrock var AVSOME :D

Haha, det var så coolt när ja gkom hem idag, så hade min brorsa två kompisar hemma och den ena när jag kom in typ ba HEEEEJ, och vinkade som bara faaan xD Typ som att han hände mig, och sen så när jag frågade vad han hette för att jag skulle hälsa åt en kompis från han, sa han det som att jag borde veta vem det är på något sätt xD haha cool var han ju iaf ;)

Idag så fick jag min julklapp av My :D Och det var detta snygga kors! Fan vad jag älskar de :D



Ikväll så blir det basket, det är ju ganksa roligt, så blire lite middag och sådant där, jag hoppas verkligen att der är någon god mat där! Det brukar vara helt ok, dock inte som på hockeyn vart maten är helt UNDERBAR!


-Kommentarer
Postat av: Marie

Jag tycker om att läsa din blogg.. :) <3

- 2010-12-17 @ 17:09:23
-URL: http://sannnamarieagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback