lille katt lille katt lille söta katta

Om ni bara visste hur mycket jag vill ha en katt! Jag har alltid viljat ha en liten katt unge som då blir större sen med det gör inget! Men hur länge som helst. Men jag har aldrig fått ha en för min pappa. Och nu när jag flyttar till mamma kommer jag inte heller få någon :( JAg förstår inte! Kan dom inte tänka på hur mysigt det skulle vara med en liten katt som man kan sitta och kela med när man sitter och kollar film eller ha en och sova med?

En sak vet jag iaf! Att när jag flyttar hem ifrån om något år förhoppningsvis ett eller två som jag då vill :D men iaf då ska jag lätt skaffa en katt! :D



Mamma och pappa! KAN NI INTE INSE HUR SÖÖÖTA DESSA ÄR?!

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback