Bara för att Josefin nimonerade miig xD

- I det inlägget ska du skriva 7 fakta om dig själv.
- Och nominera 7 andra bloggare.

7 fakta om mig:

1. Jag gillar verkligen min nya klass! Estet måste vara en av de bästa sakerna som hänt i mitt liv! Och alla dessa människor som man liksom har så mycket gemensamt med! Det är helt Awsome!
2. Jag är jätte rädd att jag ska förlora kontakten med folket hemma. Jag är verkligen skit rädd att förlora kontakten med folket från Gällivare, några från min förra klass och Malin, Sandra och Annelie. Varje gång jag säger hejdå, så är det som att jag vet aldrig när jag kommer träffa denna person igen! Och det är förjävligt!
3. Jag SKA flytta till Piteå. Jag och min syster har värsta idén och det är att när jag börjar 3an och hon 1an så ska vi skaffa en lägenhet i Piteå. Hoppas verkligen att det blir så!
4. Jag hade sviiin dåligt självförtroende förut. Men det känns soma tt för varje dag blir det bättre och bättre. Men vissa dagar är det nere i botten igen.
5. Jag måste nästan alltid ha något att göra. Ibland blir jag helt galen om jag inte har något att göra! Blir typ helt hyperaktiv!
6. Jag har nästan helt slutat spela saxofon för tillfället. Vilket jag tycker suger, jag är så jävla sugen att bara plocka upp saxofonen och dra en blues eller jazz. Men inte går det, för det är alltid någon jävel hemma. Så då vill jag inte spela!
7. Blue bird är verkligen något jag vill hålla på med. Jag är riktigt rädd att bara för att jag har flyttat till Luleå kommer jag inte kunna vara med i Blue bird nå mer! För det är verkligen något jag älskar! Att liksom få en hel helg spela saxofon, och träffa nya vänner och ja allt!  

Jag nominerar:
Malin Fjällborg
Sandra Johansson
Annelie Hedén
Eller Wennström
Josefine Johansson
Matilda Holstad
Marie Ågren

-Kommentarer
Postat av: josefinee

jag gillar inte dig just nu!

- 2010-09-05 @ 22:48:17
-URL: http://inmyownlittleworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback