Sitter och bara chillar

Har nyss varit hos Annelie :) Vi var först ut med lillskrutten som har blivit riktigt stor nu, och lika söt som alltid :D Sen så har vi bara suttit och snackat skit och druckit the :)

Har då idag varit på Stacken och då har jag, Sandra och Bagge planerat lite inför lägret i Fårön, och de kommer verkligen bli riktigt roligt tror jag. Jag känner mig verkligen riktigt taggad! :D Men de som gör mig lite nervös de är att jag ska ju vara ledare, men eftersom att de ändå är ganska små barn så de kommer ju kanske inte lyssna och man måste skirka och såna saker, men jag gillar ju inte riktigt att göra det. Men jag tror ändå att det kommer att gå ganska bra :)

Måste bara prata med Mammsen om att jag måste få en av flytvästarna som vi har i båten, och jag hopper verkligen inte att de dör för att de tvingas vara utan en flytväst i fyra dagar xD HAHA!

Nä nu blire faktiskt för mig att chilla mer och kolla lite tv :)

Godnatt på er allihopa! :D

-Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback